عاشق آرش برهانی

عاشق آرش برهانی

ورزشی

اعضای تیم استقلال در نیم فصل اول در ده بازی مداوم بدون گل دریافتی پیش رفتند و بازی های مناسب با عملکرد مناسب تر را ارائه کردند و این موضوع باعث شد که استقلال از لحاظ گل با اوضاعی متفاوت از فصول قبل روبرو شود و امیر قلعه نوعی نیز از این اتفاق ابراز رضایت کند زیرا وی همواره در تیم استقلال و هدایت این تیم با مشکلاتی در خط دفاعی روبرو بود و این موضوع به تغییر سیستم و ایجاد شرایط متفاوت، در استقلال منجر شد و امیر قلعه نوعی را این بار با اوضاع متفاوتی روبرو کرد.

شایان ذکر است، خط دفاعی استقلال طبق آمار و ارقام اعلام شده در هر بازی بصورت میانگین نیم گل دریافت کرده است و این آمار برای اعضای این تیم بسیار ایده آل است و مدافعان تیم را با شرایطی خاص در تیم روبرو می کند زیرا امیر قلعه نوعی از اعضای تیمش در خط دفاعی رضایت کامل دارد و پس از هر بازی به عملکرد ایده آل آنها اشاره کرده و از آنها قدردانی لازم را به عمل می آورد البته اعلام شده است که حضور رحمتی در این امر غیر قابل اجتناب است و این موضوع عامل این است که اعضای تیم استقلال با شرایط خاصی روبرو شده و همه چیز به نفع مدافعان آبی پیش برود.

*اخطار به آرش برهانی جدی است

آرش برهانی مهاجم تیم استقلال مدتی است که با اوضاع ایده آلی در این تیم روبرو نیست زیرا در ترکیب این تیم عملکردی دارد که مورد تأیید اعضای کادر فنی تیم استقلال نيست.

این اتفاق در حالی است که آرش برهانی، با اوضاع متفاوتی روبرو شده است و این موضوع در حالی است که مهاجم استقلال با مشکلاتی خاص روبرو شده است و قصد دارد با این اوضاع مقابله کند، اما این مهاجم معتقد است که باید از مهاجمان دیگر تیم پیشی بگیرد و جایگاه خود را در تیم حفظ کند، اما این اتفاق رخ نداده است و آرش برهانی با اوضاعی روبرو شده است که از مربیان این تیم اخطار گرفته است.

در صورتی که آرش برهانی نتواند، از اوضاع ایده آل برخوردار شود و در تمرینات همان بازیکن نباشد که مربیان این تیم مدنظرشان است، نمی تواند در ترکیب این تیم جایگاه خود را به دست آورده و به عنوان مهاجم ثابت برای این تیم به میدان برود اما این در حالی است که مهاجمان دیگر تیم به آرش برهانی ارجحیت دارد و این موضوع در حالی است که شرایط برای این بازیکن متفاوت پیش برود.

شایان ذکر است: امیر قلعه نوعی در این خصوص با آرش برهانی گفتگو کرده است و حتی بحث تیم ملی نیز عنوان شده که اگر برهانی با اوضاعی ایده آل پیش برود و بتواند در استقلال با عملکرد مناسبی روبرو شود می تواند برای حضور در اردوی تیم ملی نظر مربیان را جلب کرده و شرایط را برای خود مهیا کند، اما اگر در استقلال موفق ظاهر نشود نمی تواند به حضور در تیم ملی امیدوار باشد.

شایان ذکر است، اخطار به این بازیکن جدی است و مهاجم تیم استقلال باید با اوضاعی ایده آل خود را آماده حضور در تمرینات و بازی های استقلال کند.

*ادعای برخی اعضای استقلال از سوی مسئولان رد شد

برخی اعضای تیم استقلال در اوضاع آشفته مالی این تیم در خصوص این وضعیت حرف و حدیث هایی را مطرح و عنوان کردند که از سوی مسئولین این تیم مورد تایید قرار نگرفته است و حتی برخی مسئولین نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند و خواستار این شدند که در خصوص شرایط مالی به این گونه بحث نشود.

بر اساس این گزارش: برخی اعضای این تیم مدعی شدند که پولی از مسئولین استقلال دریافت نمی کنند و این موضوع با واکنش برخی افراد در تیم رو به رو شده است زیرا مسئولین مدعی هستند که اعضای این تیم پول دریافت می کنند اما ممکن است مقدار این مبلغ پایین باشد و یا در پرداخت آن تاخیری صورت گرفته باشد اما اینکه برخی اعضای تیم در استقلال بدون دریافت پول کار کرده باشند و مسئولین نیز به این موضوع بی تفاوت باشند ، نیست زیرا اعضای این تیم در تمام سال به کارمندان و اعضای استقلال حقوق پرداخت می کنند و در خصوص شرایط مالی سخني را به میان نمی آورند تا اعضای تیم استقلال دچار مشکل نشوند.

اما از طرفي عنوان شده است که اعضای مسئول در تیم استقلال مدعی عدم دریافت پول شدند و این ادعا حتی از سوی چند بازیکن تیم نیز مطرح و عنوان شده است اما مسئولین اعلام کردند در این خصوص نهایت تلاش خود را به کار بردند تا اعضای این تیم ناراحت نباشند./مح


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: لیلا ׀ تاریخ: جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , ashegarashborhani.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com